صنعت فولاد در انتظار استراتژی های نوین
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، صنعت فولاد به راهکارهای نوین نیاز دارد که اگر به طور جامع به تدوین خط مشی ها و استراتژی ها پرداخته نشود سرمایه گذاری ها در این بخش بی فایده می شود بدین ترتیب باید یک خط‌مشی جامع برای کل زنجیره فولاد از اکتشاف تا محصول نهایی باید تدوین و نهایی شود. مجلس نیز با تصویب قانون و بودجه مناسب می تواند از این استراتژی ها پشتیبانی کند، در عین حال معادنی که در اختیار دولت هستند نیز باید کم‌کم واگذار شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: طرح‌های توسعه ای شرکت ذوب آهن اصفهان نیز باید مورد توجه قرار گرفته و به ثمر بنشیند و تولید این مجموعه نه‌تنها به سه میلیون و ششصد هزار تن (‌برنامه‌ریزی شده) بلکه به پنج میلیون تُن باید برسد زیرا تولید کمتر از این میزان اقتصادی نمی باشد. اگرکشور دارای برنامه مدون و دقیقی در این صنعت بود می توانست از فرصت ها و پیشرفت های خوبی که از این صنعت حاصل می شود در جهت آبادانی و توسعه سایر صنایع کشور با شتاب بیشتری گام بردارد.

ذوب‌آهن اصفهان نمونه ی شایسته ای از فعالان این صنعت است که می‌تواند همه نیازهای ریلی کشور را پوشش دهد و قابلیت‌ های جدیدی را نیز می تواند در خود ایجاد کند و صنعت کشور را به لحاظ تولید داخل و حمل و نقل ریلی از واردات بی‌نیاز کند. ریل یکی از نیازهای آینده کشور است و ما با توجه به سابقه‌ای که در صنعت فولاد داریم پسندیده نیست که وارد‌کننده این محصول باشیم زیرا صنعت و تکنولوژی آن در داخل وجود دارد و هر جایی هم نیاز به فناوری باشد، وارد می‌کنیم.

که اگر راه آهن کشور بتواند ترتیبی اتخاذ کند تا قراردادهای خرید ریل را توسعه دهد کارخانه ذوب آهن به این بینش می رسد که در چند سال آینده بر اساس چه میزانی تولید خود را تنظیم کند.

تا بتواند کاملا از قابلیت های خویش استفاده کند. تمام این اتفاقات خوب زمانی رخ می دهد که کشور دارای برنامه و استراتژی مدون و نوینی در جهت اداره صنایع باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: